Hur kan vi bygga långsiktigt hållbara varumärkesbyggande inifrån och ut? I den här workshopen berättar Tess Waltenburg som är etnolog, content creator och konsult inom varumärkesbyggande hur ni kan arbeta långsiktigt med varumärkesbyggande.
Hur kan vi bygga långsiktigt hållbara varumärkesbyggande inifrån och ut? I den här workshopen berättar Tess Waltenburg som är etnolog, content creator och konsult inom varumärkesbyggande hur ni kan arbeta långsiktigt med varumärkesbyggande. Tillsammans går vi igenom varför det är viktigt att arbeta hållbart med sitt varumärke och hur man kan göra det i praktiken. Tess har har en master i tillämpad kulturanalys vid Lunds Universitet och flera års erfarenhet av arbete med varumärkesbyggande, hållbarhetskommunikation, content och marknadsföring i sociala medier.
Anmäld dig nu för att delta på plats eller online.
Goto 10 är en arena där individer och organisationer kan dela kunskap, idéer och perspektiv. Detta event speglar arrangörens åsikter och delas inte nödvändigtvis av oss på Goto 10 och Internetstiftelsen. På Goto 10 får idéer och kunskap testas, diskuteras och utvecklas så länge de följer våra riktlinjer.