Så tar du plats genom laglig, trovärdig och samtidigt inspirerande kommunikation!
Kommande EU-lagstiftning påverkar inte bara affärsmodeller och hållbarhetsrapporteringar utan även hur vi får kommunicera. Begrepp som grönt, klimatsmart och miljövänligt blir förbjudet att använda i marknadsföring utan att ha stöd i fakta. Så hur ska vi vara korrekta, utan att sluta vara inspirerande? Nu finns det ett fönster för den som vill positionera sitt varumärke som en seriös, ansvarstagande och relevant spelare.
Välkommen på frukostmöte med Intellecta och Brand Bootcamp för att höra mer! Intellecta bjuder på frukost. Begränsat antal platser – först till kvarn!
Program
- 07:45: Dörrarna öppnas, frukost, mingel
- 0800: Föredraget börjar
Brand bootcamp är nätverkträffen för dig som arbetar med eller pluggar marknadsföring och kommunikation. Vi träffas på enklaste sätt, minglar över en kopp kaffe och lyssnar på något intressant föredrag. Öppet för alla.
Vill du bidra med innehåll till nästa träff?
Få möjlighet att delta med dig av din kunskap och dina erfarenheter och bidra till din och dina branchkollegors utveckling. Ställ upp som talare/innehållsskapare/seminarieledare/vad du nu vill göra. Vårt upplägg är superenkelt: du bidrar med innehåll, vi paketerar, bjuder in och ordnar allt det praktiska. Hör av dig Fredrik Larsson, Linköping Science Parks kommunikationschef så hittar vi ett upplägg: fredrik.larsson@linkopingsciencepark.se.
Läs mer om tidigare träffar här
- Massmedia i en förändlig tid, med Correns chefredaktör Christer Kustvik
- Kommunikation när det inte blir som man tänkt sig med Fredrik Larsson
- Skriv så någon bryr sig, med Joakim Hedström
- Så berättar du om ditt företag på Wikipedia – utan att raderas
- Bli en mästare på Sociala medier: Stjäl som en konstnär, med Moderskeppet
- Gör läsare till kunder – förvandla ord till pengar med Mattias Åkerberg
- Crash course i marknadsföring för Scaleups med Identx, Byn och CS Kommunikation
Goto 10 är en arena där individer och organisationer kan dela kunskap, idéer och perspektiv. Detta event speglar arrangörens åsikter och delas inte nödvändigtvis av oss på Goto 10 och Internetstiftelsen. På Goto 10 får idéer och kunskap testas, diskuteras och utvecklas så länge de följer våra riktlinjer.